我是黃金獵犬Gucci。I  

是黃金獵犬Gucci

我的名字是Gucci。我是一隻母的黃金獵犬,今年十二歲。我穿著醒目的金黃外衣。我的主人總是說我看起來很美,而且她很高興能擁有我。對主人忠誠是我愛主人的表現。由於我的聰明和熱切地取悅每個人的態度讓我受歡迎。我沒有像Lucky那麼活躍,精力充沛,但我是可靠的伴侶。順便說一句,我喜歡吃。你能給我什麼東西嘗嘗嗎?

My name is Gucci. I’m a twelve-year-old female golden retriever with striking golden color. My owner always says I’m beautiful to look at and a joy to own. Being loyalty is my love to her. My intelligence and a good attitude to eagerly please anyone make me popular. I’m not as active and energetic as Lucky, but I’m a reliable companion. By the way, I love eating. Would you give me something to taste? 

arrow
arrow

    狗說英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()